Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3DOPRAVA A PLATBA Česká pošta - v obálce - platba převodem 70 Kč  PLATÍ POUZE PRO ZBOŽÍ O ROZMĚRU A... arr3Datum - Novinka č.1Zde je umístěn text novinky. Prvních 30 znaků bude zobrazeno na úvodní straně a zbytek textu na... arr3Datum - Novinka č.2Zde je umístěn text novinky. Prvních 30 znaků bude zobrazeno na úvodní straně a zbytek textu na...

KONTAKTY

CAMPO s.r.o.
U Pazderek 146
181 00 Praha 8
tel: +420 774858102
campo(a)campo.cz
Provozovna: U Pazderek 146/31,Praha 8
IČ 63981068

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky, reklamační řád

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Obchodní podmínky se řídí příslušnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku v platném znění.

Smlouva o koupi věci začíná ve chvíli, kdy prodávající obdrží řádně vyplněnou objednávku od kupujícího. Každá objednávka je závazná a v případě nevyzvednutí zásilky se jedná o porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího a mohou být účtovány vzniklé náklady na odeslání, popřípadě vrácení zboží dopravcem zpět. Kupující odesláním objednávky stvrzuje i souhlas s těmito obchodními podmínkami, reklamačním řádem a podmínkami pro dopravu a platbu, které naleznete zde: https://www.eshop-campo.cz

Ceny jsou uvedeny včetně DPH 21% a jsou platné pouze pro nákup prostřednictvím internetového obchodu. V případě změny ceny je kupující informován telefonicky nebo e-mailem.

Barva zboží na fotografiích závisí na nastavení vašeho monitoru a může se lišit od skutečnosti, v případě že je kupující nespokojen s barvou dodaného zboží má právo na jeho vrácení, popřípadě výměnu. Neplatí pro zboží označené "na míru" - více viz Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Cena

Vlivem technické chyby v E-shopu může dojít k zobrazení kupní ceny u Zboží, jejíž výše hrubě neodpovídá obvyklé ceně za takové Zboží na trhu; v takovém případě Provozovatel nemá povinnost dodat dané Zboží za zobrazenou kupní cenu, kontaktuje Uživatele a sdělí mu skutečnou kupní cenu daného Zboží a Uživatel má právo se rozhodnout, zda Zboží za skutečnou kupní cenu přijme a pokud se tak nestane, ruší se Kupní smlouvy od počátku.

Průběh objednávky

Po odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou

Rušení a stornování objednávky

Objednatel má právo na zrušení objednávky. Prokazatelně přiměřené běžné náklady, které však s tímto dodatečným zrušením objednávky dodavateli již vznikly, je dodavatel oprávněn objednateli naúčtovat a v případě jejich neuhrazení po objednateli vymáhat. Objednatel má možnost bezplatně stornovat odeslanou objednávku nejpozději do 2 hodin od jejího odeslání Pokud se termín objednávky změní, například nedodáním zboží od výrobce, budeme vás o novém termínu informovat. V případě, že zákazník nesouhlasí se změnou termínu dodání a chce objednávku zrušit, lze tak učinit písemně prostřednictvím emailu do 24hodin od upřesnění nového termínu odeslání. Nebude-li zákazník na změnu termínu reagovat považujeme změnu termínu za odsouhlasenou.

Nepřevzetí zboží

V případě, kdy objednatel objednané zboží nebo objednanou službu nepřevezme je dodavatel oprávněn prokazatelně přiměřené náklady spojené s dodatečným znovu dodáním naúčtovat objednateli a v případě neuhrazení je po objednateli vymáhat.

Přeúčtování nákladů při montáži

V případě objednávky zboží i s montáží, kdy objednatel neuhradí doplatek po provedení montáže nebo jiných objednaných služeb je dodavatel oprávněn výrobky demontovat a odvézt, a následně přeúčtovat přiměřené běžné náklady spojené s marnou montáží, dopravou a režii…

Zboží objednané s montáží

U zboží objednaného i s montáží je nutno připočítat min. 14 pracovních dnů pro naplánování nejbližšího možného termínu. Termín montáže je vždy individuální dohodou mezi objednatelem a dodavatelem. O možných termínech bude objednatel informován telefonicky nebo e-mailem.

Zboží s úhradou zálohy

Zboží, u kterého je požadována záloha se termín dodání zboží počítá až od okamžiku připsání na účet dodavatele. Zálohovou fakturu s podklady obdrží objednatel na e-mail po odeslání objednávky.

 

Zaměření, výrobní rozměry a specifikace výrobků

Dodavatel standardně službu přesného vyměření zajišťuje pouze u objednávek vyrobených pro zákazníka na míru-je-li uvedeno u daného zboží. Pokud si objednatel přeje provést přesné vyměření a konzultaci rozměrů na místě realizace, může využít poptávkový formulář nebo telefonický kontakt. Vyhotovíme přesné zaměření event.. doporučíme vhodné řešení v případě zboží na míru.

Za objednané rozměry, provedení a členění a další specifikace odpovídá objednatel, který si výrobek objednal. Neručíme za objednávky provedené ústně. Poroto je objednatel povinen důkladně zkontrolovat že objednané zboží souhlasí s jeho požadavky. K této kontrole slouží potvrzená objednávka, kterou obdrží po odeslání objednávky. V případě změn, je nutné včas informovat dodavatele o požadovaných změnách nebo stornu objednávky.

Hlášení změn doporučujeme provádět vždy písemně, neboť na nesrovnalosti, které nelze prokázat písemně nelze brát zřetel.

Důvod reklamace

Objendatel je povinen při převzetí zásilky od přepravní služby zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zásilky při přepravě, v případě viditelného poškození zásilky má kupující právo odmítnout její převzetí, popřípadě na kompletní rozbalení zásilky před dopravcem. Zjištěné závady, popřípadě důvod odmítnutí převzetí zásilky a popis poškození je nutné uvést dopravci do přepravního listu. 

Objednatel má právo na kontrolu zásilky i v případě kdy zásilka není viditelně poškozená, pokud dopravce nebude ochoten počkat na její rozbalení a kontrolu, je nutné do přepravního listu uvést "Zásilka byla převzata s výhradou - nezkontrolována".

V případě, že kupující nezkontroluje zásilku při převzetí, je povinen zajistit prohlídku a kontrolu na kompletnost zboží co nejdříve po jeho dodání a všechny zjištěné vady oznámit nejpozději do 24h po převzetí prodávajícímu (v pracovní době telefonicky nebo e-mailem, mimo pracovní dobu e-mailem). Na pozdější reklamaci nebude brána zřetel. A reklamace nebude uznána.

Na poškození zboží dopravou je nutné zásilku rozbalit a překontrolovat do 24hod od převzetí, v případě její poškození je nutné ponechat všechny obaly a adresní štítek dopravce. V případě pozdější reklamace nebo reklamace bez doložení obalu a adresního štítku dopravce reklamaci neuzná.

POZOR!, u dopravy prostřednictvím přepravní společnosti TOPTRANS je nutné zásilku zkontrolovat (kompletně rozbalit) před dopravcem. Pokud dopravce nebude ochoten počkat, je nutné do přepravního listu uvést "Zásilka byla převzata s výhradou - nezkontrolována". V opačném případě nebude reklamace dopravcem uznána.

Lze reklamovat pouze vady výrobku vzniklé při výrobě, poškozením při přepravě a vady použitých materiálů.

Pokud nebyla s výrobky objednána i jejich montáž, nelze reklamovat vady a nefunkčnost způsobenou špatnou montáží, manipulací a seřízením výrobků neboť montáž, seřízení a uvedení do provozu neprovedl dodavatel. Neneseme ani odpovědnost za vzniklé škody způsobené nesprávnou montáží. V případě, že je reklamovaná vady viditelné ani výrobek nemontujte a kontaktujte nás za dle reklamačního řádu

Zboží na zakázku

Dodané zboží nebo jeho komponenty vyrobené na zakázku/na míru zákazníka/ nelze vyměňovat a vracet! Výjimku tvoří pouze reklamace vady zaviněné dodavatelem nebo výrobcem, případně řešení vady zjištěné dodavatel uznané při převzetí výrobku

Místo reklamace

Reklamace, posuzování a odstraňování vad je prováděno na adrese Campo s.r.o., U Pazderek 146/31, Praha 8, 181 00. Objednatel buď doručí posuzovaný výrobek na tuto adresu na své náklady nebo využít návštěvu servisního technika na dodací adrese objednatel. V případě že technik dodavatele zjistí, že jde o vadu, která nebyla zapříčiněna dodavatelem a reklamace se zamítne, je objednatel povinen uhradit výjezd a čas technika (popř. provedené zásahy) dle ceníku dodavatele v hotovosti na místě před odjezdem technika.

Uplatnění reklamace

Dodavatel odstraní reklamaci do 30 dnů od uplatnění objednatelem

      1.  Odstranit vzniklé vady na výrobcích, jsou-li odstranitelné
      2. Poskytnout přiměřenou slevu. Přiměřená sleva z ceny předmětu reklamace se stanový s ohledem na povahu a        rozsah vady a původní pořizovací cenu výrobku bez vady
      3. Odstranit vady výměnou vadných výrobků za bezvadné. Při uznání vady půjdou náklady za obousměrnou dopravu od objednatele do místa posuzování reklamace a pořízení nového výrobku nebo jeho části na náklady dodavatele. V případě neuznání vady bude výrobek doručen zpět na adresu objednatele na náklady objednatele nebo si je vyzvedne objednatel sám v místě posuzování reklamace 
      4.  

Právo na vrácení peněz či výměnu zboží může spotřebitel uplatnit i při opakovaném výskytu již opravované odstranitelné závady (v případě třetího výskytu stejné závady).

Ve všech případech prodávající sepíše reklamační protokol, v něm podrobně popíše řešené závady a způsob vyřízení reklamace, protokol vyhotoví ve dvou vyhotoveních (1x pro spotřebitele, 1x pro prodávajícího). Součástí protokolu je vhodné uvést kvůli pozdější komunikaci kontaktní telefon, mail, adresu.

 

Uznané odstoupení od smlouvy

 

V případě uznaného odstoupení od smlouvy, musí tak být učiněno písemnou formou v souladu s platnými O.z. Náklady na vrácení zboží hradí objednatel. Zboží nesmí být poškozené, musí být případně včetně dokumentace. Po vrácení zboží bude objednateli vrácena kupí cena. Možnost vrácení se nevztahuje na zboží, které není běžně skladem a je vyrobené na zakázku. Vrácené zboží musí být čisté, neporušené zabalené a schopné dalšího prodeje.

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu

Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Kupující může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží prodávajícímu prostřednictvím e-mailu nebo osobně v provozovně prodávajícího. Vrácené zboží musí být doručeno prodávajícímu nebo předáno na provozovně prodávajícího nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a zabalené v obalu, v opačném případě může prodávající uplatnit náhradu škody. Vrácené zboží vrací kupující na vlastní náklady a k vrácenému zboží je nutno přiložit kopii daňového dokladu s číslem účtu, na který má být zaslána částka za vrácené zboží. Prodávající vrátí kupní částku za zboží včetně účtovaných nákladů na dopravu nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Při zaslání vráceného zboží na dobírku nebude zásilka přijata.

Poučení o právech a povinnostech dle NOZ

Odstoupení od smlouvy

  • 1829 (1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží. (2) Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.   § 1832 (1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. (2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. (3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g). (4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.   § 1837 Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • 1820 (1) Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm podnikatel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku také

Sdělení před uzavřením smlouvy

  1. f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva (viz formulář), jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis (nařízení vlády 363/2013), g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 

 

Žaluzie, spouštěcí a pevné garnýže, sítě proti hmyzu venkovní nebo vnitřní parapety jsou pro zákazníka vyráběny vždy na míru. Tento druh je vyráběn na míru v provedení a specifikaci objednatele. Dodací lhůta je ve většině případů 7-14 pracovních dnů v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.

Vlastnická práva na zboží

Zboží je až do úplného zaplacení majetkem dodavatele.

Barevnost zboží

Barevnost na monitoru počítače nemusí odpovídat skutečnému odstínu skutečného výrobku a není důvodem k reklamaci.

Vyhrazujeme si právo kdykoliv barvu nebo typ čela zrušit. Vše je vyráběno na zakázku a standartní dodávku, je možno prodloužit až o dalších 14 dnů. Odstín barvy nebo kresba let není důvodem k reklamaci, neboť se jedná o přírodní materiál a tak je každé krycí čelo originální. Krycí čela označená jako limited jsou vždy dostupná pouze do ukončení výroby dýhy a to bez náhrady

Záruka:

Záruční doba není-li uvedeno jinak je 24 měsíců

Spotřebitel by se před prvním použitím zboží měl seznámit se záručními podmínkami, s návodem k obsluze příp. s návodem na sestavení (dle druhu zboží). Dojde-li k užívání zboží v rozporu s výše uvedenými návody, nese spotřebitel všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace nebude uznána za oprávněnou.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Pokud není kupující spokojený našimi službami poskytovanými prostřednictvím internetového obchodu https://www.eshop-campo.cz může se na nás se svou stížností obránit prostřednictvím emailu campo@campo.cz. V co nejkratší době budeme kupujícího kontaktovat a informovat o průběhu řešení stížnosti. V případě že dojde mezi námi a kupujícím (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2), email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasem s obchodními podmínkami souhlasí se zpracováním udaných osobních údajů kupujícího. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a budou dle zákona zabezpečena a použita pouze pro zaslání objednané zásilky a při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

 Platnost od 1.1.2018