Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3DOPRAVA A PLATBA Česká pošta - v obálce - platba převodem 70 Kč  PLATÍ POUZE PRO ZBOŽÍ O ROZMĚRU A... arr3Datum - Novinka č.1Zde je umístěn text novinky. Prvních 30 znaků bude zobrazeno na úvodní straně a zbytek textu na... arr3Datum - Novinka č.2Zde je umístěn text novinky. Prvních 30 znaků bude zobrazeno na úvodní straně a zbytek textu na...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 13,00 Kč
naše cena 15,00 Kč

KONTAKTY

CAMPO s.r.o.
U Pazderek 146
181 00 Praha 8
tel: +420 774858102
campo(a)campo.cz
Provozovna: U Pazderek 146/31,Praha 8
IČ 63981068

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Obchodní podmínky se řídí příslušnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku v platném znění.

Smlouva o koupi věci začíná ve chvíli, kdy prodávající obdrží řádně vyplněnou objednávku od kupujícího. Každá objednávka je závazná a v případě nevyzvednutí zásilky se jedná o porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího a mohou být účtovány vzniklé náklady na odeslání, popřípadě vrácení zboží dopravcem zpět. Kupující odesláním objednávky stvrzuje i souhlas s těmito obchodními podmínkami, reklamačním řádem a podmínkami pro dopravu a platbu, které naleznete zde:https://www.eshop-campo.cz

Ceny jsou uvedeny včetně DPH 21% a jsou platné pouze pro nákup prostřednictvím internetového obchodu. V případě změny ceny je kupující informován telefonicky nebo e-mailem.

Barva zboží na fotografiích závisí na nastavení vašeho monitoru a může se lišit od skutečnosti, v případě že je kupující nespokojen s barvou dodaného zboží má právo na jeho vrácení, popřípadě výměnu. Neplatí pro zboží označené "na míru" - více viz Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Průběh objednávky

Po odeslání objednávky je zákazníkovi automaticky zasláno potvrzení o přijetí na uvedenou mailovou adresu., tzn. objednávka byla pouze přijata do systému. Po přečtení objednávky je na uvedený mail zaslána informace o zpravování a přibližný termín odeslání. V den odeslání objednávky je zákazník informován prostřednictvím mailu o jejím vyřízení.

Informace o stavu zboží (Skladem, odešleme do 7 pracovních dnů, odešleme do 11 pracovních dnů,...) jsou pouze orientační a může se stát, že zboží označené skladem je momentálně vyprodáno a čeká se na dodání od výrobce, nebo například u zboží odešleme do 7 pracovních dnů může být termín odeslání dříve, protože je před závozem od výrobce. O přibližném termínu odeslání zákazníka vždy informujeme emailem po zpracování objednávky (nejpozději následující pracovní den po jejím obdržení). Na termín odeslání zboží se lze také informovat před odesláním objednávky prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Pokud je objednané zboží na skladě, zásilku zpravidla odesíláme následující pracovní den po obdržení objednávky (v případě platby převodem po připsání peněz na náš účet). Pokud je zvolena doprava prostřednictvím PPL, TOPTRANS zboží zasíláme druhý pracovní den (přeprava odesílaného balíku se objednává na následující den).

Pokud se termín objednávky změní, například nedodáním zboží od výrobce, budeme vás o novém termínu informovat. V případě, že zákazník nesouhlasí se změnou termínu dodání a chce objednávku zrušit, lze tak učinit písemně prostřednictvím emailu do 24hodin od upřesnění nového termínu odeslání. Nebude-li zákazník na změnu termínu reagovat považujeme změnu termínu za odsouhlasenou.

Spotřebitel by se před prvním použitím zboží měl seznámit se záručními podmínkami, s návodem k obsluze příp. s návodem na sestavení (dle druhu zboží). Dojde-li k užívání zboží v rozporu s výše uvedenými návody, nese spotřebitel všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace nebude uznána za oprávněnou.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, chybnou obsluhou, neodbornými zásahy, příp. použitím zboží v rozporu s návodem k užití. Nevztahuje se ani na závady způsobené mechanickým poškozením zboží, a to ať již vinou spotřebitele, nadměrným nebo nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží nebo způsobené jinou osobou.

V záruční době má spotřebitel právo při výskytu odstranitelné závady na bezplatnou opravu, příp.výměnu součásti zboží. Výměnu zboží může spotřebitel žádat jen v případě, kdy by bezplatná oprava nebo výměna součásti zboží nebyla vzhledem k povaze závady úměrná.

V případě neodstranitelné závady může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu příp. odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení peněz.

Právo na vrácení peněz či výměnu zboží může spotřebitel uplatnit i při opakovaném výskytu již opravované odstranitelné závady ( v případě třetího výskytu stejné závady).

Veškerá práva spotřebitele z odpovědnosti za vady nakoupeného zboží zaniknou po uplynutí záruční doby.

 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu

Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Kupující může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží prodávajícímu prostřednictvím e-mailu nebo osobně v provozovně prodávajícího. Vrácené zboží musí být doručeno prodávajícímu nebo předáno na provozovně prodávajícího nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a zabalené v obalu, v opačném případě může prodávající uplatnit náhradu škody. Vrácené zboží vrací kupující na vlastní náklady a k vrácenému zboží je nutno přiložit kopii daňového dokladu s číslem účtu, na který má být zaslána částka za vrácené zboží. Prodávající vrátí kupní částku za zboží včetně účtovaných nákladů na dopravu nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Při zaslání vráceného zboží na dobírku nebude zásilka přijata.

Vrácené zboží je nutno zaslat nebo osobně doručit na adresu: Campo s.r.o., U Pazderek 146/31,Praha 8 Bohnice, 181 00

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy - zboží na míru

V případě objednání zboží označeného na míru nebo úpravy zboží na míru - jedná se o zboží vyrobené nebo upravené dle přání zákazníka, nelze proto odstoupit od smlouvy. Pokud kupující trvá na vrácení zboží vyrobeného na míru, bude vrácená částka za zboží ponížena o 50% z jeho ceny, možnost vrácení zboží vyrobeného na míru závisí na výrobci. Pokud výrobce odmítne zboží vzít zpět, není možné toto zboží vrátit. V případě úpravy délky tyčové garnýže bude vrácena částka za garnýž o nejbližší nižší délce (například při úpravě délky z 240cm na 230cm, bude vrácena částka za délku 200cm). Pokud byla zkrácena nejnižší nabízená délka, nelze toto zboží vrátit. Plnou cenu lze vrátit pouze za opět prodejné, neupravené komponenty (například držáky, koncovky, kroužky, háčky,....).

Reklamace - dodávka zboží

Kupující je povinen při převzetí zásilky od přepravní služby zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zásilky při přepravě, v případě viditelného poškození zásilky má kupující právo odmítnout její převzetí, popřípadě na kompletní rozbalení zásilky před dopravcem. Zjištěné závady, popřípadě důvod odmítnutí převzetí zásilky a popis poškození je nutné uvést dopravci do přepravního listu. Kupující má právo na kontrolu zásilky i v případě kdy zásilka není viditelně poškozená, pokud dopravce nebude ochoten počkat na její rozbalení a kontrolu, je nutné do přepravního listu uvést "Zásilka byla převzata s výhradou - nezkontrolována". V případě, že kupující nezkontroluje zásilku při převzetí, je povinen zajistit prohlídku a kontrolu na kompletnost zboží co nejdříve po jeho dodání a všechny zjištěné vady oznámit nejpozději do 24h po převzetí prodávajícímu (v pracovní době telefonicky nebo e-mailem, mimo pracovní dobu e-mailem). Na poškození zboží dopravou je nutné zásilku rozbalit a překontrolovat do 24hod od převzetí, v případě její poškození je nutné ponechat všechny obaly a adresní štítek dopravce. V případě pozdější reklamace nebo reklamace bez doložení obalu a adresního štítku dopravce reklamaci neuzná. POZOR!, u dopravy prostřednictvím přepravní společnosti TOPTRANS je nutné zásilku zkontrolovat (kompletně rozbalit) před dopravcem. Pokud dopravce nebude ochoten počkat, je nutné do přepravního listu uvést "Zásilka byla převzata s výhradou - nezkontrolována". V opačném případě nebude reklamace dopravcem uznána. U dopravy prostřednictvím České pošty - reklamaci na poškozené zboží přepravou podává zákazník na pobočce České pošty, nutno se zbožím doložit veškerý obalový materiál a fakturu. U dopravy prostřednictvím PPL ,pošta- reklamaci na poškozené zboží přepravou podává odesílatel, je nutné zaslat emailem fotodokumentaci poškozeného zboží + veškerého obalového materiálu včetně přepravního štítku. U dopravy prostřednictvím TOPTRANS - reklamaci na poškozené zboží přepravou podává odesílatel, je nutné zaslat emailem fotodokumentaci poškozeného zboží + veškerého obalového materiálu včetně přepravního štítku. POZOR! zásilku je nutné zkontrolovat (kompletně rozbalit) před dopravcem. Pokud dopravce nebude ochoten počkat, je nutné do přepravního listu uvést "Zásilka byla převzata s výhradou - nezkontrolována". V opačném případě nebude reklamace dopravcem uznána.

Reklamace - práva z vadného plnění

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Doklad - faktura přiložená ke zboží slouží jako záruční list. V případě reklamace je tento doklad nutno doložit. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Reklamace se nevztahují na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Adresa pro zaslaní nebo osobní doručení reklamovaného zboží: Campo s.r.o., U Pazderek 146/31,Praha 8, 181 00

V případě reklamace nás předem kontaktujte telefonicky (+420 774 858 102) nebo emailem (monty.service@seznam.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Pokud není kupující spokojený našimi službami poskytovanými prostřednictvím internetového obchodu https://www.eshop-campo.cz může se na nás se svou stížností obránit prostřednictvím emailu monty.service@seznam.cz. V co nejkratší době budeme kupujícího kontaktovat a informovat o průběhu řešení stížnosti. V případě že dojde mezi námi a kupujícím (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2), email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasem s obchodními podmínkami souhlasí se zpracováním udaných osobních údajů kupujícího. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a budou dle zákona zabezpečena a použita pouze pro zaslání objednané zásilky a při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

 

Reklamaci je prodávající povinen vyřídit bez zbytečného odkladu - nejlépe do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a spotřebitel z nějakých důvodů nedohodnou na delší době vyřízení.

Prodávající po prozkoumání dokladů předložených spotřebitelem k reklamaci a po zběžné prohlídce reklamovaného zboží buď:

uzná reklamaci oprávněnou a na místě ji vyřídí, uzná jako oprávněnou, ale nelze vyřídit na místě, pak převezme zboží k reklamaci a zahájí reklamační řízení, prodávající není schopen posoudit, zda reklamace je nebo není oprávněná, zahájí reklamační řízení a zašle zboží k odbornému posouzení, na základě kterého bude teprve o reklamaci rozhodnuto, neuzná reklamaci za oprávněnou a zboží vrátí spotřebiteli.

Ve všech případech prodávající sepíše reklamační protokol, v něm podrobně popíše řešené závady a způsob vyřízení reklamace, protokol vyhotoví ve dvou vyhotoveních (1x pro spotřebitele, 1x pro prodávajícího). Součástí protokolu je vhodné uvést kvůli pozdější komunikaci kontaktní telefon, mail, adresu.